Bijna zo ver - Reisverslag uit Hulten, Nederland van M-Team Africa - WaarBenJij.nu Bijna zo ver - Reisverslag uit Hulten, Nederland van M-Team Africa - WaarBenJij.nu

Bijna zo ver

Door: Koen Wouters

Blijf op de hoogte en volg M-Team

28 Januari 2014 | Nederland, Hulten

Het is nu bijna zo ver. Aanstaande zondag 2 februari 2014 vertrekken Niels en ik naar Afrika. Om 12.00u zullen wij vertrekken vanuit Bakel (NB). Het enige dat ons nog rest is het inpakken van onze koffers en tassen en het doen van de laatste boodschappen. Hierna kunnen we met een gerust hart vertrekken naar Gambia en Senegal. Het heeft ons al genoeg bloed, zweet en tranen gekost om onszelf voor te bereiden op zo'n lange reis. We hebben er nu toch al echt wel zin in om te vertrekken aan de lange en uitdagende reis. Maar met een goed gezelschap zullen wij het prima naar ons zin hebben. Wil je ons uit komen zwaaien kun je aanstaande zondag naar Bakel toe komen. Wij verzamelen om 11.00u op het Wilbertsplein te Bakel. Vanuit hier zullen wij ook vertrekken naar Banjul, Gambia. Voor degene die ons uit komen zwaaien; Tot zondag en voor de rest; houd ons in de gaten via facebook en via mteam4africa.waarbenjij.nu uiteraard.

• 01 Februari 2014 - 15:13

Gerda Poppelaars Vd Plas:

hoi Niels en Koen
    Ik wens jullie een goede reis toe .
    en veel succes in Africa

Groetjes Gerda poppelaars vd plas

• 02 Februari 2014 - 18:34

Mieke En Gerard:

heel veel succes met jullie reis, pas goed op jezelf en geniet ervan,
    hopelijk plaats je snel een bericht op, wij volgen jullie!
    liefs, fam v zon

• 02 Februari 2014 - 23:24

Toon En Rianne :

Hoi Koen en Niels,
    De eerste dag zit er op nu. Veel succes bij het vervolg. Pas goed op jezelf en op elkaar. Wij volgen jullie via deze site.
    Groetjes uit Gilze

M-Team

Wij zijn Niels de Jong en Koen Wouters en wij gaan voor ons afstudeerproject naar Gambia en Senegal om daar technische les te geven en klaslokalen op te knappen. Door middel van deze blog willen wij jullie op de hoogte houden van al onze avonturen.

Actief sinds 20 Dec. 2013